۱.۸.۸۸

انوری های زمان یا اینکه بسه دیگه پوستمال شد

آینده نوشت:

معاون اول احمدی نژاد آغاز عملیات اجرایی سد هراز را جشن یك كار بزرگ از سوی دولت و هدیه ای به مردم استان مازنداران دانست و گفت: در تاریخ سی سال انقلاب اسلامی هیچ رییس جمهوری در اجرا به كفایت آقای احمدی نژاد نبوده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا ، "محمدرضا رحیمی" روز پنجشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی سد مخزنی هراز با اظهار تاسف از اینكه طی سی سال گذشته سد هراز ساخته نشده است، افزود" به دوران قبل از انقلاب كار نداریم چون اكنون نزدیك به 190 سد كوچك و بزرگ در كشور وجود دارد كه این تعداد پیش از انقلاب اسلامی 29 سد بود.
معاون اول رییس جمهوری با بیان اینكه سد هراز می بایست یكی از این سدها باشد گفت: اگر سد هراز در این مدت ساخته می شد، سی میلیارد تومان به كشاورزان منطقه نفع می رساند و این علاوه بر منافع عمده ساخت این سد است.

رحیمی كه در جمع مدیران وزارت نیرو ، آب منطقه ای مازندران و پروژه سد مخزنی هراز سخن می گفت: با اشاره به اینكه ساخت این سد را با بودجه كم شروع كرده ایم ، تاكید كرد باید از همه راهها بهره مند شویم و از نمایندگان پرتلاش استفاده كنیم تا بودجه را افزایش دهیم.
معاون اول رییس جمهوری افزود: بخشی از این بودجه از محل بودجه داخلی و ملی تامین می شود و اگر برای بودجه متمم به مجلس برده شود باید از وجود با كفایت نمایندگان برای افزایش بودجه ها استفاده كنیم.

رحیمی تاكید كرد : ساخت سد مخزنی هراز باید در چهار سال باقیمانده دولت دهم به پایان برسد.

گفتنی است پس از آنكه آینده در ابتدای سال جاری اقدام به انتشار گزارش مصور سفراستانی هاشمی رفسنجانی به استان اردبیل و تمجید وستایش محمود احمدی نژاد استاندار وقت از وی نمود سایت رجانیوز اقدام به انتشار گزارش مصور سفر هاشمی به كردستان و تمجید رحیمی از وی در سال 1374 كرد:

مدح بلندبالای رحیمی برای هاشمی:

سال 74یوسف كنعان انقلاب كه خریداران می‌خواهند فرزند خود را به‌پایش قربانی كنند

آبان ماه سال 74 اكبر هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور وقت در حالی در كه در ششمین سال ریاست جمهوری اش را پشت سر می گذاشت، برای اولین بار سفری چند روزه به استان كردستان داشت.

به گزارش رجانیوز، پس از انجام این سفر، استانداری كردستان با انتشار كتابی با عنوان «دیدار سردار سازندگی از كردستان سرزمین عشق و دوستی» به بررسی نتایج این سفر پرداخت.

استاندار وقت كردستان در مقدمه این كتاب، زیبایی‌های این سفر را خارج از توان گفتار و نوشتار دانسته و آن را منحصر به فرد و در هاله ای از نور ایمان و ایثار و جوانمردی عنوان كرده است.

محمدرضا رحیمی در ادامه هاشمی رفسنجانی را این گونه توصیف می كند: «آقای هاشمی را محبوب می پندارند كه تنها یار نیست، یاور نیز هست. او را جانانه كرم پیشه ای می انگارند كه از كنعان انقلاب اسلامی به مصر كردستان قدم می گذارد، عاشقانه عزیزش می دارند و با تمام هستی خریدار محبتش می گردند.»

وی همچنین اوج زیبایی این سفر را این گونه شرح داده است: «اوج زیبایی این دلدادگی در حركت غرور آفرین آن پیرزن سقزی تجلی می كند كه با تمام داراییش كه در یك رأس بز خلاصه می شود، در صف خریداران یوسف انقلاب اسلامی قرار می گیرد و اشك شوق از چشمان آقای هاشمی جاری می سازد.»

رحیمی در ادامه می افزاید: نكات قابل ملاحظه ای در لحظات دیدار حضرت ایشان از مناطق كردستان وجود دارد كه حقیقتاً جز در آثار اساطیری و مبالغه ها و اغراق های شاعرانه تصور آنها در باور هیچ كس نمی گنجد، مگر آن كه انسان خود بوده و به رای العین مشاهده كرده باشد و حیرت و اعجاب و ناتوانی ما در ترسیم آن عظمت ها از همین جا ناشی می شود. پیرمرد مریوانی خطاب به رئیس جمهوری محبوب خود در حالی كه گریه امانش نمی دهد، می گوید: اگر فرزندی داشتم، ذبیح مقدمت می كردم.»

رحیمی در انتهای این مقدمه «دستاوردهای شیرین این سفر مبارك» را تبدیل كردستان به یك استان برخوردار و فروزان شدن چشم انداز توسعه و ترقی كردستان می داند و هاشمی رفسنجانی را «شخصیت ممتاز جهان اسلام و سردار دلاور سازندگی» می خواند.

همچنین در این كتاب كه در 350 صفحه منتشر شده تصویر مشهور آرایش تراكتورهای جمع‌آوری شده از سطح استان كردستان در استقبال از هاشمی رفسنجانی موجود است.

رحیمی 3 سال قبل نیز در حضور دكتر احمدی‌نژاد به ذكر خاطره‌ای از سفر خود به سوریه پرداخت و گفت یك فرد سوری به وی گفته است كه اگر قرار بود بعد از پیامبر اسلام باز هم پیامبری بیاید، آن فرد احمدی‌نژاد بود.

هیچ نظری موجود نیست: