۱۸.۷.۸۸

پس از اظهارات عجیب یك استاد مشهور حوزه كه اطاعت از رییس جمهور را اطاعت از خدا دانسته بود، امروز معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهر تهران مدعی شد هر كس در این كه كاركنان نیروی انتظامی سربازان راستین امام زمان(عج) هستند، شك كند از اسلام خارج است!

به گزارش خبرنگار آینده، وی كاركنان نیروی انتظامی را سربازان راستین امام زمان (عج) دانست و گفت: "اگر كسی به این موضوع شك كند از اسلام خارج است".

محمد بنیادی در مراسم نواختن زنگ انضباط اجتماعی در مدارس كه صبح روز شنبه در دبیرستان البرز برگزار شد افزود: "در جهان سه نوع حكومت از جمله پادشاهی، دموكراسی و حاكمیت منبعث از خدا و عترت داریم كه در این نوع از حكومت ولی فقیه استمرار ولایت رسول الله است و حكم او حكم خداست و تمرد از حكم او تمرد از حكم خداست".

به گزارش مهر، این مقام در آموزش و پرورش تهران با بیان اینكه خدا پلیس هستی است گفت: "هیچ موجودی حق تمرد از دستور این الهه ناز را ندارد و كوچكترین تمرد از او موجب جایگزینی فرد دیگری از عالم هستی می شود".

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهر تهران اظهار كرد: یك دانش آموز تا صبح راحت نمی تواند بخوابد مگر اینكه چشمان این درجه داران بیدار باشد و از منازل و اداراتشان مواظبت و حراست كند.

بنیادی با تاكید بر اینكه باید حق پلیس در نظام جمهوری اسلامی به خوبی جا بیفتد گفت: " دانش آموز ما باید وقتی پلیس را كه استاد نظام و نظم در جامعه هستند می بینند باید او را بر پدر خود ترجیح دهد. باید خود را ملزم بدانیم كه از نیروی انتظامی شایسته تقدیر كنیم و خاك پای آنها را طوطیای چشم كرده و بر آن افتخار كنیم".

خبرنگار آینده می افزاید: زحمات طاقت فرسای فرماندهان و ماموران نیروی انتظامی بر كسی پوشیده نیست، اما مشكل قدسی كردن بیجای عملكرد افرادی است كه خطا كردن آنها طبیعی است و اكنون باید پرسید آیا خدای ناكرده جنایات كهریزك نیز توسط سربازان راستین حضرت امام زمان(ع) انجام شده است؟

چندی پیش هم یكی از مقامات اجرایی كشور مدیریت دولت را به حضرت ولی عصر(عج) نسبت داده بود كه با واكنش برخی علما نظیر آیت الله مهدوی كنی مواجه شد كه تاكید كرده بود، این سخنان را نباید ایشان بگوید؛ چون دید مردم را هم نسبت به امام زمان بد می‌كند.

دبیركل جامعه روحانیت مبارز پرسید: اگر مدیریت از امام زمان(عج) بود، یعنی ایشان نمی‌توانند مافیا را از بین ببرند؟ برنج كیلویی پنج هزار تومان هم از مدیریت ایشان است؟ امام خمینی با آن همه عظمت، بك بار هم چنین سخنانی درباره رابطه با امام زمان(عج) و ... مطرح نكردند.

همچنین اظهارات عجیب این معاون پرورشی درباره از بین رفتن افراد متمرد از احكام الهی و یا ترجیح فرمان مامور نیروی انتظامی بر فرمان پدر، جای سوال و شبهه بسیار دارد.

هیچ نظری موجود نیست: