۳۰.۷.۸۸

درگیری و تشنج‌های گسترده در پی تایید تقلب در انتخابات

به نقل از آینده

اقدامات قاطع مسئولین و منصوبین دولت ایران به تایید وقوع تقلب در انتخابات ریاست جمهوری افغانستان آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ما در حالی كه دكتر محمود احمدی نژاد رییس دولت ایران نخستین و تنها مقام رسمی در دنیا بوده و هست كه قبل از تایید انتخابات افغانستان، پیروزی حامد كرزی را تبریك گفته است، در یك توطئه جهانی بر ضد این نابغه بین‌المللی اعلام شد كه وقوع تخلف‌های گسترده در جریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری افغانستان تایید شده است و در نتیجه پیروزی حامد كرزای باطل اعلام شد. از این رو انتخابات ریاست جمهوری این كشور به دور دوم كشیده شد.

پس از اعلام این خبر جمع كثیری از سیاسیون، مسئولان، وكلا و تبلیغات‌چی‌های غیرتمند ایرانی واكنش‌های سریع و قاطعی به این توطئه نشان دادند.

در این راستا بیش از صد نفر از ساكنان مجلس شورای اسلامی كه پس از تایید شورای نگهبان و در طی انتخاباتی كه وزارت كشور صادق و امانت‌دار دولت نهم برگزار كرد به عنوان نماینده مردم معرفی شدند، طی نامه‌ شدیداللحنی خطاب به رئیس قوه قضائیه از وی خواستند تا با كروبی، موسوی، خاتمی و هاشمی به عنوان مسببین این غائله برخورد كند.

پیش از آن اما همتای ایرانی حامد كرزای طی سخنرانی آبرومندانه‌ای از ریاست جمهوری كرزای دفاع كرد كه این سخنان مجددا با تایید و تحسین دكتر حداد عادل همراه شد. به نحوی كه وی به مدت 45 دقیقه در تشویق این سخنان گوهربار كف زد و پس از آن به علت سوختگی كف‌ دست‌هایش به بخش سوختگی بیمارستان رازی منتقل شد.

حداد عادل در این بخش سوختگی هم اتاقی حمید رسایی شد كه پیش از این به علت بروز سانحه منجر به سوختگی و شكستگی در آن بیمارستان بستری شده بود.

حمید رسایی رئیس فراكسیون فداییان احمدی‌نژاد در مجلس شورای اسلامی، در اعتراض به تایید تقلب در انتخابات افغانستان در مقابل ساختمان نمایندگی سازمان ملل در تهران ضمن سر دادن شعارهایی علیه موسوی و كروبی و خاتمی و هاشمی و بان كی مون و هیلاری كلینتون و اوباما و تمام كسانی كه احمدی‌نژادی نیستند، دست به خودسوزی با كبریت زد كه چون كسی حاضر به نزدیك شدن به وی نشد، دچار حریق شد و مجبور شد خود را با بیل خاموش كند. به گزارش خبرنگار گافنیوز آخرین سخنان این فدایی احمدی‌نژاد قبل از انتقال به بیمارستان این بود: «نامرد مگه قرار نبود كبریت‌ها رو خوب خیس كنی؟»

در همین راستا آخرین خبرهای رسیده از رسانه میلی عزت‌الله ضرغامی آن است كه نامبرده نیز در واكنش به این ثلمه بزرگ سه روز در رسانه تحت امر خود عزای عمومی اعلام كرده است و سی و دو اكیپ از خبرنگاران و خبربیاران زبده این سازمان را مامور تهیه گزارش‌هایی برای عصبانی كردن مردم افغانستان نموده است. در همین راستا از این سازمان خبر می‌رسد كامران نجف‌زاده كه به پاریس اعزام شده بود و در آنجا از ترس سبزهای اروپا در نوك برج ایفل رحل اقامت افكنده بود؛ از سوی "واحد مركزی از خدابی‌خبر" به این مركز فراخوانده شده است.

در همین زمینه یك چهره مستقر در یكی از خیابان‌های منتهی به میدان انقلاب كه وظیفه رسیدن خدمت ‌عابران پیاده را داشت، در گفتگوی كوتاهی كه منجر به شكستن دست و كنده شدن گوش خبرنگار گافنیوز شد؛ گفت: « خیلی بی‌جا كردن وقتی كه ایشون تبریك گفته اونا ورداشتن باطلش كردن... به قبر پدرشون (...) كه به دور دوم بردن... عبدالله عبدالله دیگه چه (...)ه كه بخواد جلو ما و دكتر و آقا سید حامد كرزای عرض اندام كنه؟ من اون (...)...»

وی در خصوص مردم حاضر در خیابان افزود: «فكر كردن ما نمی‌فهمیم اینا اومدن به بهانه قدم زدن و خرید كردن انقلاب رنگی كنن؟ بچه‌هاشونم ورداشتن آوردن كه ما كاریشون نداشته باشیم... زكی ما تا همه‌شونو (...) كه دیگه (...) از شیكم (...)(...) به اون (...) با این (...)...» وی كه خود را كفن‌پوش و جان‌بركف می‌نامید در پاسخ به این سوال نیز كه چرا این اقدامات را در خیابان‌های كابل انجام نمی دهید گفت: «آخه اونجا مسالمت سرشون نمی‌شه... یهو دیدی ما یه چاقو زدیم به طرف، یارو برداشت یه قمه فرو كرد بهمون!...»

آخرین خبرها در این زمینه حكایت از انتشار ویژه‌نامه‌ای در خصوص انتخابات افغانستان توسط روزنامه ایران است كه در آن تا دختر عمه مهدی كروبی و نوه خاله زهرا رهنورد مورد بحث و بررسی دقیق كارآموزان و حقوق‌بگیران این موسسه قرار گرفته است.

و اینك سایر اخبار گافنیوز در این زمینه

محسن رضایی وقوع تقلب درانتخابات افغانستان را تایید كرد

یك مداح معروف تهران: حامد سی‌میلیون به حسابم بریزد شاید یك خواب خوبی درباره‌اش ببینم

حسین صفار هرندی برای وزارت فرهنگ و ارشاد دولت كرزای اعلام آمادگی كرد/ هشدار طالبان نسبت به رواج تحجر در افغانستان!

محسن رضایی از معترضان انتخابات افغانستان خواست تا تابع قانون باشند

فاطمه رجبی در سایت شخصی‌اش: قالیباف خائن بی‌ایمان مسئول فجایع افغانستان است

علامه دهر (حسین شریعتمداری) در كیهان: مردم افغانستان در انتظار محاكمه موسوی، كروبی و خاتمی

محسن رضایی وقوع تقلب درانتخابات افغانستان را تقبیح كرد

احمد توكلی درخواست كمك كرد: یكی به من بگه باد از كدوم طرف میاد؟!

عوضعلی كردان: حامد كرزای 110 درصد آرای واجدین شرایط افغانستان را بدست آورده است؛ مداركش هم موجود است!

مهدی كروبی این بار به احمد جنتی نامه ننوشت

علی مطهری: طالبان لیبرال است

دیدار خصوصی محمدرضا گلزار با مشاور حامد كرزای پشت درهای بسته/ اعلام جشن ملی در قندهار

هیچ نظری موجود نیست: